12:24
7 מצבים שבהם סקס אקראי יהיה מחשבה טובה

בהתאם להקשר, סקס אקראי הוא מסוגל להיות מחשבה מקסימה גורם לגינוי ציבורי, יכול לתת הנאה, להיפך, ייאוש קל, לגרום קנאה או צחוק מסוגל לשים לתוך מיקום לא נוח.

התוכן של המאמר

1 מהו סקס אקראי? 2 שבעה מצבים המתאימים למין אקראי

כמה אנשים שייכים ברצינות למגמה זו, בהתחשב בכל ההשלכות (בכושר חושני ופיזי), גם יתרונות פוטנציאליים וחסרונות. אחרים מתייחסים לרעיון של סקס אקראי יותר "רשלני" ונמדד.

עם זאת, גברים וגברות רבים יש השקפת עולם נוקשה לגבי האם החלטה זו היא מחשבה טובה או רעה (אם כי עיניים אלה משתנות בדרך כלל כתצורות של האירועים הנוכחיים ואת מצב היחסים).

אבל, לא משנה אם אתה נוטה לשחות במורד הזרם או לשקול את הנושא בפירוט הקטן ביותר, אתה יכול להרשות לעצמך להסתכל על ההקשר התרבותי של מושג זה, למצוא את החסרונות סבירים שלו פלוס, כמובן, להכיר את המצבים שבהם אקראי סקס הופך לרעיון טוב.

מהו סקס אקראי?אני

סקס אקראי נקבע בדרכים שונות והוא יכול להיות מאוד דברים לא טיפוסיים עבור אנשים שונים. אבל, על ידי עוד חשבון, סקס אקראי הוא הרשאות סקס מחוץ למערכת היחסים הרומנטית או בילוי נעים (בדרך כלל ללא כל הציפורים או ציפיות של חובות בלעדיות).

בהתאם למצבים, יש גם כיבוש זה מסקרן ו "חובה" באמצע אופסמיות רבות אחרות:

"פרפיצ'ון"; תאריך ללילה אחד; "חברים עם הרשאות"; סקס ללילה אחד.

גבר וגברות (או גברת וגברת, או גבר ואדם), חברים קרובים, לשעבר אהובים, עמיתים או לא מוכרים יחד אנשים מתמודדים עם מין מקרי.

למעשה, סקס אקראי הוא שיטת קרבה פיזית שאינה חלה על מרכיבים חושניים, מעשיים או רומנטיים של אהבה או אמון יחסים. כמה אנשים הם רק לפעמים נכנסים סקס אקראי, בעוד אחרים עושים את זה לעתים קרובות יותר ויכולים להיות 1 או כמה שותפים עם אשר הם נמצאים על פני תקופה אחרת של זמן.

מהו מין אקראי?

אוננות היא עניין של סיפוק. אוננות ... צמיגים משועמם לאורך זמן.אין לך שותף קבוע? מקרים קשים אינם מרופדים בלב שלך? לארגן פגישה ללילה אחד, להרוות צרכים פיזיים ומוסריים ולומר לשלום לאלה שנמסרו בשבילך.

7 מצבים המתאימים לאקראי סקס 7

אז, אנחנו רוצים להציע לך לראות שבעה מצבים, "מתאים" עבור סקס אקראי.

# 1: זיכרונות מעצבנים על האהוב לשעבר.

במקרים לשעבר, לא משנה מה מורכבות ובעייפות, הם היו בעבר, עם הזמן יהיה מרופד עם נשים רבות להתרכז תשומת לבם רק על זיכרונות מאושרים ועליזים.

מעת לעת, סקס אקראי או מתוכנן עם אהוב לשעבר יכול לספק הרבה רגשות ורגשות חיוביים, העיקר הוא לא להגזים אותו ולדעת על אמצעים מיניים.

התקשות סובייטיות וא נכון של מידע הולידו דעה כוזבת כי ליווי הוא עכשיו משהו, עם בושה, זה על העובדה הזאת להיות שותק. אבל יש כמה אנשים שיש להם מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

זה נראה מדהים היו לא זיכרונות מעצבנים על היחסים הושלמו, היו תנאים מוקדמים, כי אתה שם נקודה בסיפור הזה של אהבה.

האם אתה רוצה לוודא? אנא. אבל תמיד לזכור את ההשלכות של החלטות שנעשו פעולות מושלמות. דירות דיסקרטיות בקריות

# 2: Resort Roman.

חופשה - בילוי נעים. חופשה בחו"ל - הנאה נעימה אפילו יותר, אשר אמור להיות מלא אירועים מעניינים רגעים בלתי נשכחים ויכרויות חמוד.

אם אתה לא עמוס עם יחסים רומנטיים מבוזעמים, למשוך את תשומת הלב של אדם מרתק ויפה שנפל בתחום החזון שלך, להפוך אותו עם הקסם שלך ולבלות איתו לילה מדהים איתו.

לדלל את הממד של חיי היומיום של תככים קלים כי רק להשאיר רגשות קלוריט ולא לטעון לך התחייבויות.

# 3: אהבה נכזבת.

אין שום דבר גרוע יותר נורא unreserved רגשות. דמעות, עצבות בלתי מרוסנות ואוכלוסיית מצב רוח ללא שינוי - רק חלק קטן של ההשלכות של חסכא ורדוש של אדם להאכיל רגשות רומנטיים.

במקרה של אהבה נכזבת, סקס אקראי יכול להיות פריקה עוצרת נשימה, אשר יהיה להפנות את המחשבות לערוץ אחר. גם אם ההשפעה המתוכננת תימשך מספר לא משמעותי של ימים, חופש מן המטען, דיכאון קל וכל הלחץ יהיה לעזור להגיע הרפיה ארוכת הוצאה ורגועים.

# 4: לולאה על שותף אחד "אקראי".

אנו מציעים להבין פעם אחת ולתמיד: סקס אקראי - אקראי, שאינו מנבא את המשך הפגישות, תיקון היחסים הרומנטיים במודעות הקלאסית שלהם והקמת תיחום וחובות מסוימות.

מעוגן על אחד השותפים "אקראיים"? לחשוב מחדש על המצב ואת מטרת תשומת לב לאדם אחר. לאפשר את דעתך להירגע ממחשבות מעצבנות, זיכרונות מטופשים על העתיד המשותף "האפשרי" ולא הסברתי לזר (או לא מוכר).

# 5: התרגשות יוצאת דופן ללא מערכת יחסים קשה.

לא רוצה להיכנס לתוך קשה לטווח ארוך? עייף של חובות מטורפות ואיסורים? אתה רוצה להירגע לאחר סוף הקשרים מלאים הן רגשות שליליים וחיוביים (אשר הם שליליים פעמים רבות יותר)?

לך למועדון, לבקר במסעדה האהובה, להירגע על הליכה בפארק ו ... לפגוש מישהו אשר יספק לך לא רק ברמה הפיזית, רוחנית.

אל תפחדו מבדיקות? ובכן, ולאחר מכן להירשם באתר היכרויות ו לציין מראש בשאלון כי אתה מעוניין במה שנקרא "יחסים חופשיים" או "פגישות קלות בבת אחת".

# 6: תחתונים חדשים ומצב רוח שובב.

לא סיפור יפה יותר בעולם מאשר סיפור על גברת ותחתונים חדשים. שפע של תחפושות מסקרנות ופרנק יהיה להדהים את כל, ואת הקסם, איפוק וארוטיקה קלה של קבוצות מסוימות מסוגלים לקרוא רק תשוקה אחת - להרשים את האיש עם המפוקות שלו ואת האטרקטיביות שלו.

לא רוצה אחריות? לארגן היכרות אקראית, אשר ילך לתוך בילוי סקסי מדהים, מלא cauldron, היופי שלך ואת תשוקה Unatolya.

# 7: שינויי ויברטור ללא שינוי.

אוננות - זה לא רע. אוננות - דבר נעים.סקס אקראי לא תמיד מכיל סקס עם חדירה. למין אקראי ניתן לייחס גם לכל מעשים אינטימיים של טווח פיזי, למשל, נשיקות, סקס אוראלי ומלמל אוננות.יש אנשים שחושבים מין אקראי מצטיינים סקסי בריא (דומה לתרגילים פיזיים מתמידים) שבהם הם מועברים ללא ציפיות, אחריות או בלחץ קשור למושג יחסים רומנטיים רגילים.

אז מקאר, אתה נמנע מסורתית של תקשורת רומנטית.

סובייטי שאינם פנסים ומידע התנהגות לא הולמת עורר לנחש שווא כי ליווי - כל זה משהו, מביש, זה מה שיש לשתוק. עם זאת, מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

נהניתי. הוא (או שהיא) גם מרוצה הפגישה שלך. כולם מאושרים ומוכנים להתפזר.

Просмотров: 84 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar