06:09
איך בלדי לבוב, בכלל, משועשע בסאונה

יום אחד נאספו סאשה, ואדיק וסלאביק בסאונה.
- אני מאחל לך לבוא אלינו הזונות של לבוב! - אמר ואדיק.
- אני תומך, "הרים סלאביק את ידו.
סאשה משכה בכתפיה:
- בסדר.

החבר'ה בחרו בסאונה טובה במרכז העיר, עם ג'קוזי ובריכת שחייה, עם חדר אדים גדול, וודי, חדר נוחים עם הרבה ספה וחדר מרגיע עם כורסאות עור אלקטרוניים לשתיה וחטיפים.

הצליל היה עמדה וחבר'ה, לזמן קצר, כפי שרבים מתבטאים, חושבים, החליטו שהבנות צריכות להיות ברמה הראשונה.

לישראל אין מקום לדעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי סטנדרטים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquiten הוא לא יותר מאשר מלווה את השותף במקרה, תומך שיחה וליווי אישה VIP בכיתה יהיה אינדיקטור למעמד.

והן שניהם - יופי לא נבוך. לבוש באור sarafancheki, עם אור, לא גורם לאוקינג, במילה אחת, שני חלומות.הראשון לפגוש את הבנות רץ החוצה slavik.

- ללא תחרות!
חברים קראו וקרא להם את הסכום. הם הניחו את השפופרת וגירדו את הראש.
- וואו!
- כן ..
הייתי צריך ליפול עם כל הכספים שהיו, גם עם הכרטיס כדי להסיר כמות גדולה למדי. אבל הרעיון עומד להסיט מהנאה, לא לרגע, לא, לשים את זה בעדינות, הבזיק בראש הראשון של החברים.
איסוף, כפי שכולם יודעים, סכום מתאים, Vadik הבקיע את המספר שוב.
- אנחנו צריכים שלושה זונות זולות לבוב Eee ...כן?...ובכן, בסדר ... בואו שני ..
על ידי סגירת המכשיר ביד, הוא לחש לחברים:
- אנחנו לא רק מספיק עבור 3.

בידיים, הוא נשא שני מבוגרים עם שמפניה. להבין, זה שווה מגשר מה שמספק אותם בחגיגיות לבנות, הוא התחיל החל לשקול אותם כמו דמויות מעוגלות. בלונדינית של בלונדינית לגימה בשלווה את הגימה ולבסוף הורידה ריסים ארוכים על הלחי האלי - רק מלאך, ולא שו. ברונטית מייבש במהירות את הכוס, השליך את סם לפול, וכן מתקרב לסלוויק, נראה כי נראה שהוא תפס אותו לגנאטיה, כך שהפורנו הענייה עשו את דרכו, בסופו של דבר, גחן, רכן לעבר יורה ולחשה:

Slavik כבר הניח את הבועות בג'קוזי, נרות ארומטיים, משקפיים עם שמפניה ומאפרות בפינות.

בדיוק אחרי חצי שעה, דלת הסאונה, הפכה, נפתחה, והמנהל הלך. הוא בילה 2 זונות יפות במסדרון ופרש. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי ואדיק יצא, בסופו של דבר, לפגוש את הגברות, עבור כיסוי בעבר שיחו האחרון שלו, כמו הרבה מאיתנו, חלוק רחצה לבן טרי.
- שלום, זונות חמודות של לבוב! לַעֲבוֹר! אני מבקש ממך! מה השם שלך?
- לינה.
- אוקסנה.
- יפה! - ואדיק החמיץ את הנשים לבוב אל האולם הראשי - חברים, נפגשים, לינה ואוקסנה!

הבנות היו באמת תוהים. שניהם, כמו אחיות תאומות, רזה, רזה, לא, איך להתבטא, צמיחה גדולה, עם דמויות מדויקות לכאורה. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי אחד הוא בלונדינית, 2 ברונטית. לא למישהו לא סודי, כי ואדיק ידע את הטלפון ב -1, כפי שאנו מתייחסים אליך לדבר, סוכנות עילית שסיפקה שירותי מין לבוב וערים אחרות. - אבל זה מוסד מגניב מאוד.

ישראל ללא דעות קדומות בחלל, בעוד שהיא באה לתרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך שבתור את האסיקיטננט רק מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ובמודל ליווי של מחלקת ה- VIP הוא אינדיקטור למצב.

ברור לכל מי שאני יצרתי בוטה. יש מועדף Bladi לבוב עם תמונה. נערות ליווי בתל אביב

כמה דקות לאחר מכן סשה, ואדיק וסלאוויק, בסופו של דבר, צמר על סאונה לקראת פגישה עם בנות מקסימות, שהיו צריכים להופיע בזרם.סאשה הניחה חלוק רחצה לבן, רגל כננת תיאטרלית, אבל הרגל, מוארת. שלח את תשומת הלב לעובדה כי ואדיק, בסופו של דבר, מכוסה במראה ללא מטרות, לאחר שהתקבל עם אחיה המפלצת שלה וצייר אותו בפירוט, אשר, כפי שנהגנו לקרוא, תענוגות לא נכונים מחכים לו בקרוב.
- תודה.
- OOOOOO! - הוציאו את ואדיק, מחבק בלונדינית למותניים - זו בנות! לְהַשְׁתִיק..

ברגע זה, חבר שלישי יצא מן השירותים - סאשה. הוא שמע כל מה שקורה דרך הדלת, אבל לאורחים היקרים עדיין לא היה זמן. הוא נכנס לחדר והוא הסתיים לרגע. לא לכל אחד הוא לא סודי, העובדה שיש עווית של אימה יוצאת דופן או הפתעה נוראה על פניו. זה ברור מאוד, הוא קפא, מביט בלונדינית.
- לינה, - הציג ליידי ואדיק ודחפה אותה ל- Dryugu.
- כלבה, - סאשה נסעה בשקט, הדביקה את הסיגריות מהשולחן ועפה מחוץ לחדר במסדרון, יאז של המסדרון בבניין הסאונה ומשם - ברחוב. סלאוויק כבר היה, למגרין, עסוק מאוד עם ברונטית מסובכת, שכבר הצליח, בסופו של דבר, לכבוש אותו משלו, כמו רבים חושבים, את המכה העמוקה ביותר, כך שהוא לא יכול, בסופו של דבר, להעריך את סולם האסון. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לינה ישבה על שפתו של דיוורונה סגרה את פניה בידיו.

ברחוב, Soshu הדביק Vadik.
- אתה צ'ה, אחי?
- אני אלך. רק לי לי את המילה שאתה לא תהיה מזיין אותה!
- מה קרה?
- תן???
- כן! לפני!

ואדיק הוציא דברים סאטינה והוא עזב מס. בדרך, הוא היה קוריל והביט מבעד לחלון, ורק רעיון אחד הסתובב בראשו: "הגברת שלי, כמו כל שפם ..."

Просмотров: 14839 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar