17:54
"אני כל הזמן חושב על סקס" - איך סוף סוף להיפטר מעורפל

חוסר יכולת להסתיים לחשוב על סקס ללא דאגה, לולאה על סקס חושב יכול מאוד רעל החיים. מחשבות אובססיביות על כל הנושא, לשים את זה בעדינות, הם אחד הסימנים, כפי שרובנו רגילים לומר, הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית (OCD). ואכן, פסיכואנליטיס דרום אמריקאי חושבו כי כמעט רבע מאנשים הסובלים מ- OCC, מגרש במיוחד על סקס.

התוכן של המאמר

מחשבות אובססיביות על סקס - זה לא כמה אנשים חושבים פנטזיות סקסיות 2 סימפטומים של אובססיבי, כפי שכולם יודעים, מחשבות סקסיות 3 איך לנסוע מן עצמך מחשבות על סקס

כמעט כולם נוטים להסתכל על האובססיה למחשבות של מין כמון גדול יותר, כפי שכולם יודעים, עסקי הגברים, מחקרים הראו כי הגברות מתמודדות עם דרך מסוימת להתבטא, לא לעתים קרובות יותר. נוכחותה של מחשבות אובססיביות אינה אומרת בכלל שאדם יהיה לפעול בתיאום איתם. זה לא סוד לכל דבר המעביר הרבה כוח, כי זה כל הזמן נרדף להיפטר ממנו.

מחשבות אובססיביות על סקס היא לא פנטזיה סקסית

פנטזיות סקסיות שונות ביסודו של מחשבות אובססיביות. פנטזיה לקחת דרכים לבוא לידי ביטוי, רגשות חיוביים מנוסחים בלוטות.

באשפה מפנטזיה, רעיונות אובססיביים אינם מביאים דבר.

חלום איסלס מוכן לשתף פעולה עם אנשי ישראל עשירים. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. אבל זה כבר לא רק הצדדים החיוביים לעבודה.

הם מתעייפים, למנוע את מעשיהם, לצוד אותם מן הראש ובכלל, יש. כולם יודעים שהם גם מלווים את תחושת ההתרגשות והבושה. בגרסאות רפות, אדם עשוי לפתח סלידה או שנאה.

לעתים קרובות, כמו אנשים רבים חושבים, אובססיבי מחשבה סקסית כל כך לומר בניגוד להעדפות מיניות אמיתיות. אני באמת רוצה להדגיש אילו בעיות רבות במיוחד. אדם חווה לא רק בושה, ופחד כי פתאום, המחשבה העולה ברגע זה ייאלץ לפעול ככזה. אם המחשבה הזאת, חוץ מזה, קשורה גם עם כל סטיות, המצב נעשה כבד מאוד.

תסמינים של מחשבות סקסיות אובססיביות 2

למרות ההבדלים בין הפנטזיות, כפי שכולם אומרים, אנשים מחשבות אובססיביות מתבלבלות לעתים קרובות. דוקטור לפילוסופיה ג'ון הארט מציין כגברים, והגברות באים לעתים קרובות יוצא דופן ואפילו אקסטרים מטרידים תמונות מפריעות של ציוד סקסי, אשר לא נכון, זה התפצל על ידי אנשים כמו אובססיה סקסית.

אבל לבסוף, הסימפטום הוא לעתים קרובות מסוגל להיות סימפטום, באופן כללי, אולי אפילו לא מקצועי. פנטזיה לבוא וללכת תמונות מנטליות אובססיבי להישאר ולרדוף.

הסימנים העיקריים של האובססיות מעוקבים אחריו:

מחשבות מלווה בתחושה של התרגשות, בושה; יש אימה לפני המין הנוכחי; יש אימה חזקה ביותר שמישהו מוצא את המחשבות האלה; מחשבות עייפות, מפריעות לישון כרגיל, בסופו של דבר, עבודה; הזוועה שאנשים רגילים להביע מחשבות דומות מתכוון לנוכחות איך אנחנו רגילים לדבר, הפרעה פסיכולוגית.

במקרה של רעיונות אובססיביים, אדם באופן לא מודע מנסה לבנות הגנה נפשית. אבל ללא מעלות, זה לעתים קרובות מסתיים עם פיתוח של פעולות סטריאוטיפיות, בעזרתו אדם מנסה, סוף סוף, להתמודד עם זהירות ומסיחים. המעשים העשירים ביותר מעקב:

הימנעות ממצבים שבהם ניתן להתמודד עם נושא המחשבות שלנו; ביצוע פעולות פולחניות להסיח; צריכה משופרת, כפי שכולם אומרים תוכן פורנוגרפי; הימנעות או אפילו כישלון מוחלט של מין; הפרעה של התנהגות מזון - אדם או מנסה להסיח עם מזון, או מול עצמו רעב כדי לגרש את מחשבותיו.

כל זה מביא רק הקלה זמנית. ללא סיוע מיומנות, לבסוף, כדי להתמודד עם כמה הם באים לידי ביטוי, מחשבות אובססיבי הם מאוד קשה. אובססיה סקסית באמת יכול, זה הפך, לגרום ייסורים חמורים, אם כולם נמצאים במקום כלשהו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

איך לנסוע מן עצמך מחשבות על סקס 3

השיטה הספציפית ביותר כך לומר להפסיק לכיבוי מאוחר יותר מיותר, כמו אנשים רבים חושבים, תמונות מנטליות - ליצור קשר עם פסיכולוג או פסיכואנליטיקאי. אתה יכול גם לחוות ללמוד לשלוט על מהלך המחשבות שלך. ואכן, זה יהיה שימושי בכל מקרה.

הימנע גירויים, לדחוף, איך רוב יז הם רגילים לומר, מחשבות מיותרות

כדי למנוע תמריצים אלה, אתה חייב להבין בתחילה, כדי לשים את זה בעדינות, למידה. ללא ספק, יש צורך להזכיר את העובדה כי יש צורך להתבונן בריכוז לתגובתו ופשוט להבין מה בדיוק הוא מעורר יותר סוער ומייגע מהורהר. אולי זה יהיה נוח לעשות רשימה של תמריצים כאלה ולאחר מכן לחשוב על איך אתה יכול סוף סוף להפחית קשר איתם.

להגביל את התצוגה ולקרוא פורנו

פורנו לעתים קרובות להשתמש כאשר מנסים להטביע את זרימת המחשבות. אבל שיטה זו רק שפכו שמנים לתוך האש. הפורנו פחות, יותר טוב.

להרים איך אנחנו מבטאים clogs נייטרלי

כאשר לחמניות, כמו רבים באים לידי ביטוי, מפולת נפש, זה יכול, לשים את זה בעדינות, לנשוך, תוך התמקדות אבל משהו מאוד מינית. זה יכול להיות נוף נפלא, נמדד (חורף טוב יותר), שירים, מנטרות.

לא נופלים לדיכוי כאשר אין מחשבות על סקס

מחשבות על סקס הם טבעיים מאוד עבור חבר 'ה, ועל גבירותיי. הם לעתים קרובות מאוד מתעוררים מאלה שאינם ברעיונות בולט. לכן, זה לא הכרחי מאוד dramatize את המצב.

מחשבה מיותרת צריכה לנסוע רגוע, מבלי ליפול לתוך פאניקה לא עוסקת בחופשה עצמית. איזה קרירות אתה תהיה, במוקדם תוכלו להשיג פרווה.

קח את הזמן הפנוי שלך

אם אדם משתמש בפנאי שלו כראוי, מחשבותיו הוזמנו פעם, כפי שאובצאים רבים, הם. אם הזמן הפנוי הוא מאוד, זה צריך לקחת משהו שימושי. לדוגמה, אתה יכול ליהנות ספורט או התנדבות, לבוא עם תחביב עבור עצמך, לקבל חיית מחמד. זה יהפוך את החיים הרוויים ביותר, מרגש וקלות, כמו הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, רעיונות אובססיביים.

לצאת החוצה פעילויות יצירתיות

היסטוריה, אז לדבר יודע הרבה דוגמאות כאשר אנשים להמיר, כפי שכולם אומרים, דמדומים סקסי דמדומים בעבודות אמנות יפות של אמנות. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה לדעת, אולי גורל כזה מוכן בשבילך.

אתה יכול לבדוק את זה, רק מאמצין. כדי לעשות זאת, אתה צריך להחליט על יצירתי, כפי שאנו מבטאים, את הכדור קרוב אליך.

אם אתה מרגיש השתוקקות בולט עבור כל סוג של אמנות, אומר שזה הכרחי סוף סוף לנוע בכיוון זה. אם הדחף, לשים את זה בעדינות, לא, אז אתה חייב לסירוגין לנסות הכל בדרך עד אז זה לא לחיזוק את הכדור, המהווה את התוצאות הטובות ביותר. זה יכול להיות כל דבר: ציור, מוסיקה, דוגמנות, רקמה, כתיבה.

מחקר של ספרות או סנימולוג

ספר או סרט חכם, מסוגל ללכוד את הדמיון, כי כפי שכולם אומרים, מחשבות מיותרות ייעלמו, כמו אנשים רבים חושבים. ספרות ארוטית, כמובן, טוב יותר להימנע. עדיף להתמקד בעבודות הפילוסופיות והנפשיות של הקלאסיקה.

עבור למזון בריא

כמעט כל המוצרים הם אפרודישיה חזקה.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות כשמדובר בפעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים ניחנים במפעלים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, מחזיק בשיחה ואת בכיתה VIP הליווי הופך סימן של מעמד.

אולי מחשבות אובססיביות של סקס הן תוצאה של overexcitation הנגרמת על ידי שימוש מופרז של תבלינים, קפה, שוקולד, אלכוהול, מנות מטוגנות מעושנות.

המעבר מנות ביקוע משפר את כל האורגניזם, ולשים את זה בעדינות, יעזור למנוע מחשבות.

לשלם fetzu

עומס יתר פיזי כפי שהוא יעזור לתרום מכל המחשבות. זה מאוד רוצה להדגיש כי העובדים דורשים ריכוז, ואת המוח הוא פשוט פעם אחת כדי ליצור תמונות אחרות.

באופן עקרוני לא להגזים. אין צורך למצות את עצמך לאימון ולהביא לתשישות. זה, לשים את זה בעדינות, להביא לבד בריאות פיזית ונפשית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה יש צורך בתוכנית, סוף סוף לצייר, התייעץ עם מאמן או מדריך כושר, מקל על זה.

Systematize הבן

Larencher ברור יכול גם ליצור שורה של חשיבה מגעילה, אשר מסתובבים במוח overworked, כמו Ryu mukh. זה הולך כמו בעיה דומה, כפי שהוא צריך להיפתר פשוט - אתה צריך לישון בצורה מושלמת.

כדי להקים מצב שינה, אתה צריך לשנות את ציוד חדר השינה שלך. אולי אתה צריך לשנות את המזרן ואת רפידות על ביותר, כמו אנשים רבים חושבים נוח, לקנות תחתונים חדשים למיטה.

חדרי השינה שלהם מומלץ סוף סוף להסיר את כל המכשירים, שר באדם. או את הטכניקה נחוצה עבור מאה אחוז סוף סוף להמריץ לפני היציאה לישון, כך אינדיקטורים מהבהבים לא להפריע לנוח.

יותר כמו לדבר עם השותף המיני שלך

אם תביס את המחשבות על סקס, ולא במקרה אתה לא יכול להיות מבוקש של השותף שלך, אם אתה מורכב ביחסים. להיפך, הדיון בקושי יעזור לך להיפטר ממנו.

לדון בו עם חבר גם קרובי משפחה

אובססיה עם מחשבות מיניות זה טבעי מזל רע הוא מאוד. אבל אם יש לך אדם שניתן לבטוח (נאמן אחד או מישהו מקרובי משפחה), אשר יגיב על המילים שלך עם מודעות, אז אתה יכול לחלוק את החוויות שלך. כבר הזדמנות לדבר כל כך לדבר היא הקלה גדולה.

Просмотров: 379 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar