06:08
והיא אמרה: "בעלי לא תראה פורנו, כי זה בגידה!-

נשים רבות בטוחות כי גברים נשואים לא צריכים צפה פורנו ויישם אותו למין סולו. אין צורך בכך אוננות אם יש בן זוג. פורנו הוא סקס מתיחה, סקס בדיוני, אשר מעוות את הנוף של החבר 'ה על איך במציאות של אישה להוביל את עצמך במיטה, ומה הם באמת מצפים מן הקרבה מינית.

התוכן של המאמר

1 שוב הורמונים 2 חוזה נישואין, בגידה ויברטורים 3 פורנוגרפיה לא נזק 4 לבסוף

ברשימה זו של ההפרעות של הנשים אינה מוגבלת, אבל במקום להמשיך, בואו להבין את זה למה גברים נראים פורנוגרפיה, אוננות, ולשלב אלה שני שיעורים מרגש?

לגברים, אוננות היא כמעט בלתי נמנעת ונשארת רבים מדי יום במשך עשרות שנים. גברים הם הרבה יותר הרבה יותר אוננות על ידי לעומת נשים, המאשרות, שנערכו באוניברסיטת אינדיאנה המחקר שבו השתתפו 5865 בני 14 עד 94 שנים. בדרך זו, רבותי להסיר מתח ולהירגע. אבל סולו הביצוע דורש פנטזיה ארוטית עשירה, ובבית הכבוד הזה האיש נחות משמעותית לגברות, כי הם פונים לפורנוגרפיה.

שוב הורמונדי

גברים אינם מסוגלים לעמוד בפני ההשפעות של טסטוסטרון. הורמונים של גברים מעודדים מינים חזקים למין סולו, וכתוצאה מכך, כדי פורנו.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים נוחים בעבודה.

נשים רבות מתבקשות גברים מתנשאים משלהם טיפות הורמונליות ומצב רוח בלתי צפוי בתקופות של PMS, הריון, הפרעות לאחר הלידה ומניסאוס. במקביל, הגברות אינן מוצגות אותה הבנה ביחס לבעליהן, וההורמונים מנוהלים גברים אפילו יותר ממחצית האנושות.

כאשר נשים שהחליטו לשנות את הרצפה להתחיל לקחת טסטוסטרון, כולם מביעים הפתעה מאוד על כמה פעמים הם מחשבות עוסקות במין, וכי אתה צריך להרגיע אוננות.

חוזה נישואין, בגידה ויברטורים 2

נישואין רשומים אינם נותנים זכויות לנשים לחלוטין לשלוט על המיניות של בעליהן. אם שניהם מסכימים עם monogamy, אז בני הזוג עשויים לדרוש חיי מין בלעדיים זה מזה, כלומר,, ללא שינוי. אבל אוננות בן הזוג הוא לא יחסי מין מתוך הנישואין. הכל נשאר בתוך מערכת היחסים שלך, פשוט לא איתך. וזה לא מתיחה ולא בגידה. לאנשים יש זכות אוננות, כולל בזוגות.

תאמינו לבעל שלך אוננות הרבה לפני כן פגשתי אותך. שביעות רצון עצמית מתחילה בילדות ולחלק משמעותי אנשים ממשיכים לגיל מבוגר. כמו גברים, נשים רבות גם להירגע בעצמך ביד אחת. ואם אתה לא עושה את זה, אז אתה במיעוט. שירותי ליווי

אחד המחקרים של אוניברסיטת אינדיאנה על מדגם מייצג של 3,800 נשים הראו כי יותר ממחצית (53%) יש ויברטורים. חלק קטן מהנשאלים השתמש בהם באהבות שותפים, והרוב המכריע שימשו למין עצמאי.

יותר משלושה רבעים של הנשים הנסקרות (77%) הסכימו כי "ויברטורים הם חלק מיניות נקבה בריאה". מה אתה חושב עשרות מיליוני נשים נשואות לשחק עם ויברטורים, ובכך מרמה את בעליהם או לשנות אותם? סקס בודד בשותפות הוא נורמלי וטוב, אם רק לא מונע חובות היומיום או זוג אהבה.

פורנוגרפיה לא מזעזעת

אם אתה חושב פורנו מגעיל ומסוכן, יש לך זכות מלאה לדעיכם.

למלא את חלומות ילידם בישראל רק אם אתה מודל מדהים מ בלארוס. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול חודש מ 2,200 $.

מבקרים רבים באים עוד יותר, מתווכחים בכך פורנוגרפיה מקדמת אלימות מינית וגירושין. בעצם, מאז סוף 1990, כאשר האינטרנט הציף את האינטרנט, בארה"ב התקפות מיניות ירדו ב -58%, ומספר הגירושין ירד על ידי 40%.

פנטזיה ארוטית - אלמנט מפתח של מעולה מִין. פורנו הוא המקור שלהם, לפחות לגברים, מאז הם מורכבים עם דמיון חזותי לעומת נשים. מחקר אוניברסיטת ורמונט מראים כי אלה לספר על הבהיר ביותר פנטזיות ארוטיות, להרגיש את המרוצה ביותר לדו"ח המספר הקטן ביותר של בעיות מיניות. ואת מספר פנטזיה אחד הוא סקס עם מישהו למעט שותף.

אם כבר מדברים על דמיון ארוטי, נשים רבות תיהנו ספרות רומנטית. כמו פורנו, סיפורי אהבה ומין ב רומנים אינם מציאותיים. שקול את "חמישים גוונים של אפור". מרגע הפרסום בשנת 2011, טרילוגיית BDSM רומנטית נמכרו על ידי מהדורה יותר מ -100 מיליוני עותקים, מה שהופך אותו לאחד הרומנים הטובים ביותר של כל פִּי. העבודה הפכה להיט, בעיקר בקרב קהל הנשים, ו גם הפך להיות גנרטור פנטזיה עבור סקס יחיד.

לבסוף 4

אוניברסיטת ארקנסו החזיק את המחקר הגדול ביותר בנושא, כמו נשים שייכות לעובדה כי הגברים שלהם צופים פורנו. כ -75% נשים נשואות משגשגות אינן מאמינות שהיא מאיימת על מערכות היחסים שלהם, או שותף פחות החל לטפל בהם, או את רצונו למין שותף לֶאֱרוֹג. הם לא מרגישים מוטרדים במיוחד מהעובדה שאנשיהם לפעמים אוננות על פורנו ולקחת אותו תופעה בלתי נמנעת. מתעורר שאלה: מדוע רוב הנשים מרוצות עם הנישואים שלהם לחשוב כך?

Просмотров: 574 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar