18:14
איך לעשות עיסוי אינטימי לא, לשים את זה קצת

לאושר כללי, במאה ה -20, היו בתי ספר רציניים יותר לחינוך מיני - בתי ספר רבים, אימון אנשים מין, פסיכולוגיה, כפי שכולם מובנים, חיי בית ודיסציפלינות אחרות, ועוזר לבנות משפחה חזקה ומאושרת.

חלום אסקרטטים מוסמכים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה עכשיו לא רק הצדדים הטובים לעבוד.

אדם שפשוט עושה את זה להיות ASA במין יכול להתמודד עם שאלות על איך לבסוף לעשות עיסוי של מקומות אינטימיים או, סוף סוף לספק את הגברת עם ליטוף אוראלי. במרכזים ישירות כמו אנשים משמשים להביע, החינוך מין יוכל לעזור ב "קשה".

התוכן של המאמר

1 נשית אֲנָטוֹמִיָה 2 הכנה לעיסוי ארוטי 3 תכופים שגיאות עם עיסוי אינטימי 4 מעשית חֵלֶק

מעניין העובדה כי הגברות ללכת לקורסים כאלה ולנסות כך לדבר כדי לשפר את היכולות שלהם 10 פעמים יותר. במילים אחרות, על האיש הראשון שהגיע, ללמוד בבית הספר, יהיו 10 נשים המבקשות לעשות את אותו הדבר. לפיכך, קורסים לנשים נוצר לפעמים יותר. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל אוראלי ליטוף, הוראות לכיבוש של סקס אחורי, פיתוח של סקס ולא.ד '.. מה, בסופו של דבר, לגברים?

גברים לא רק להיות נסער, כי יש גם תוכנית, האמת היא להסתכל החוצה לא יהיה לנו אומלנות. ככל שהיינו קוראים, הקורסים המשותפים זהים חיבה אוראלית ועיסוי אינטימי. עיסוי זכר, בסופו של דבר, חבר יש שם "עיסוי" לינגאמה ", שנקבעה לכבוד המיתולוגיה ההודית העתיקה. לינגאמה היא Eregated חבר.

על ידי אנלוגיה, יש את המילה "יוני", אשר מסמל את הנרתיק הנשי, הרחם ואת הפות, ובתרגום מילולי רק פירושו "מקום לידה". לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי עיסוי ארוטי של הנערה יכול גם להיקרא עיסוי יוני.

נשים אֲנָטוֹמִיָה

כדי לספק את הגברת את ההנאה הגדולה ביותר, אתה צריך להבין מה ואיך זה עובד. כמעט כל האנשים אפילו אין לי מושג איך הדגדגן עובד ומה לעשות עם זה. אנו נבין איך לעשות מכשיר עיסוי ארוטי יפה לא לעלות על.

קוֹדֶם כֹּל, גברי הנשים של גבירותי הם כמו זכר, רק שונה. זה מחובר על ידי S התפתחות אינטואטרינית מאוחדת עד שתים-עשרה שבועות. על אולטרסאונד לא יוכל למצוא את הרצפה ילד מוקדם בתקופה זו, כי הפיתוח של הילד הולך על סוג הנקבה.

דליטס - זוהי זין לא מפותח, שפתיים מין גדולות - שקיות שקיות, והנרתיק עצמו בצעירים אף אחד בשל נוכחות של כיור, הערמונית היא נקודה נקודה G. במקום זאת, לא רוצה לבלות בשלב זה, אז, לפחות זה שווה להשתמש פני השטח הפנימי של הרגל - זה רגיש יותר, העור הוא שם, כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, חם ורך. מהלך \ לזוז \ לעבור אתה צריך חלק במקום מתאים מתאים, כך הגברת הצליחה, בסופו של דבר, להירגע לדחוף בידיים שלך. ידיים ואצבעות הם הטובים ביותר לא מאמץ, כי אין שימוש בעיסוי ארוטי לשימוש.

עכשיו תראה - היא תהיה באקסטזה מלאה! הדגדגן - יותר מאשר רבים חושבים על מבנה מורכב גלוי רק בשליש. החלק העיקרי של הדגדגן נכנס פנימה, ורק ראשו בחוץ.

ראש התא, בסופו של דבר, יש לו גודל קטן ומספר בלתי מוגבל של קצות עצבים, שהוא מאוד, באופן כללי, מבחין מזכר, כמו אנשים רגילים להביע איברי המין, שם יש חבר גודל חזק יותר. הדגדגן הרגישות עולה על כמה מתבטאים, רגישות הגברית היא כשלוש.

ראש הדגדגן לא נמצא קשה - זה איך אנחנו מביעים, מאוד שיא של סקס קטן. וזה גם לא קשה למצוא. באופן כללי, זה לא משנה איזה חלק של הפות יהיה שימושי בעת ביצוע עיסוי אינטימי עבור הגברת, אבל זה צריך להיות מודרך ישירות הדגדגן.

מקום מעניין נוסף, כפי שכולם יודעים, הגוף של הגברת הוא נקודה G. עם זאת, ראוי להזכיר כי מסיבה כלשהי כמה sexologists התמקדה בהתמדה את קיומו, למרות המספר הארוך יותר של מחקרים עם ניסויים מעשיים.

נקודה G ממוקם בכל מקום אחד - על הקיר הקדמי של הנרתיק בעומק של 4-5 ס"מ. לאזור זה יש רגישות רבה יותר, אך היא מחוברת - המצגות מופנות. חלקם נמסים כי במקום הזה הנרתיק קרוב יותר, הוא הופך להיות פנים של הדגדגן, ועוד Yubezhdenie, כי המקום הזה הוא קליע, כמו כל אחד ברור, בלוטת זכר. ברור לכולם, כי יותר מתכונות של אנטומיה של סקס של שטפת מין במאמר שלנו.

בלוטת הערמונית - ברזל, שהוא רק במחצית הגברים, זה סופר בעוזיות האם אנחנו רגילים לקרוא, הנקודה הרגישה ביותר של האורגניזם הגברי. למרות שלה לינה מיוחדת - על הקיר של המעי הגס בעומק של 2-3 ס"מ, הוא משמש באופן אינטנסיבי במין, במיוחד בקרב זוגות הומוסקסואליים.

הַדְרָכָה כדי, ככל שאנו מתייעצים, מוסיקה ארוטית 2

אודרן מרגעים חשובים - זה חומר סיכה. כדי להפוך עיסוי יותר נעים, אתה צריך לרכוש חומר סיכה על בסיס סיליקון. בכל מקרה, מה החברה או ריח, הראשי הוא בסיס סיליקון (חומר סיכה). לחלופין, לפחות איזה סוג של שמן עיסוי טבעי ללא תוספים "שריפה", כגון קוקוס או תינוק של ג'ונסון שמן.

אתה יכול להתחיל עיסוי מרגש עבור נשים עם משיכות חלקות של רגליים, הישבן או הרגליים, או להתחיל לחלוטין עם הגב או הכתפיים, באופן כללי, מודרך על ידי העדפות אישיות. בהתבסס על האיש הזה, לשים את זה בעדינות, יהיה קל יותר להבין מה יותר כמו שאנחנו רגילים לקרוא, מקום רגיש בגוף הנשי, ואשר כמעט אין קצות עצבים.האורגניזם של הגברת עובד קצת יותר מסובך על ידי הזכר. לא לכל אחד הוא לא סוד כי הוא מחובר בעיקר עם פסיכולוגיה, ולא עם אנטומיה - כדי לספק ליידי תענוג יצטרך לנסות. כל החלקים החיצוניים של איברי המין של הנשים נקראים הפות.

אֵיך זה היה אפשרי, באופן כללי, להבין, המשימה העיקרית היא להירגע ולספק הנאה. מול עיסוי הם לא מתאימים כל רבים באים לידי ביטוי, שיטות ידועות - אמבטיה חמה, שמן ארומה, עיסוי בחזרה לא.ד '.. לא הרבה מי יודע מה אתה יכול לעשות בלי זה, אבל במאמר, באופן כללי, יהיה גרסה גדולה של ההוראות לקבלת הנאה מתוארת.

הַבָּא הפריט הוא המיקום של עיסוי. איפה, בסופו של דבר, הולך? אפשרות 1 היא לשכב במקביל זה לזה, ואז הגברת סביר להניח לנסות לספק בן זוג, כי זה יהיה גישה טובה. המיקום הבא - זה בין הרגליים, יותר, כפי שישבנו נצרך, פרנק ו "כל מופרדים" עמדה. במקום להופיע אילוצים, ואז לעשות נערה של בחורה, כך שזה יהיה קל יותר לה לרוח ולמחשבות על שותף זה "הכל רואה" יסתוג מהר יותר. כדי, כמה מאיתנו לבד, אותו רגשות מישוש לְחַזֵק.

תָכוּף שגיאות עיסוי אינטימיות 3

קָטלָנִי שגיאות שהופכות גברים בתהליך של עיסוי ארוטי רק תוצאה של אי שוויון או לא איחוד של הגוף של שותף. עיסוי אינטימי הוא רק מיומנות שיכולה למד, כל כך בזהירות ללמוד שגיאות אפשריות.

מְהִירוּת.

אחד אני לעתים קרובות נתקל בטעויות בין זוגות מיניים, חיים ארוכים ביחד - זה משקל עודף. גברים צריכים פחות זמן להתכונן למין. מיידן צריך preludes כי הם לפחות 5-10 דקות, וכמה וזה לא יפה. לא הרבה מי יודע מה יותר מעשה במלוא הנדנדה, מרגש יותר קל, אבל אפילו כאן עדיף לא לפצח את הפריזות.

ולא זה גם דומה לעיסוי האינטימי, אז שום דבר לא נחשב רגשות לא נעימים הגברת היא כנראה לא, לשים את זה בעדינות, יקבלו. באמת, היעדר סיכה טבעי הוא בהחלט לא הוא ישחק על היד, כך טוב יותר, נעשה צורך לטפל איך להתבטא, הכנה ראשונית.

ידיים קרות.

הכל בגלל לדעת את ההרגשה הלא נעימה הזאת, את הקוד מטפס ידיים קר תחת חולצת טריקו או מגע מאחורי הצוואר. רוב הגברים אומרים על חבר, והבנות הן בערך שלהם, כפי שאנו יכולים לבלות מין, סקס איברים. אין צורך לגעת במושבים האינטימיים של הנערה עם ידיים קרות - זה לא נעים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה לכתוב על איך לחמם את הידיים ישירות לדבר, אולי לא נהיה. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

עוצמה גבוהה.

גָדוֹל ריכוז קצות העצבים - זה נראה, בתוספת. טוב מאוד להדגיש מה אבל מבוסס על אמונות עיסוי ארוטי, כמה קשיים מופיעים. חבר 'ה הם קשה לבנות מחדש, ללא ניסיון מתן, הם חלים כל כך הרבה כוחות כמו ועם אוננות. ואת הכוחות יש e. יש צורך לשים את זה בעדינות, לחיצה על 2-3 פעמים חלש, מאשר עם עיסוי חבר, אחרת כל הרגשות הנעימים, בסופו של דבר, ילך אגרוף, ולהעביר הם יבואו רגשות דומים לציפורניים השחזה על הזכוכית.

חדירה מוגזמת.

עוד אחד שגיאה תכופה היא ריכוז מופרז במפרץ בנרתיק. עצמו קלט הוא ne רגיש מאוד, כמו הבסיס של רוב אורגזמות הוא הדגדגן, או נקודה G, ממוקם עמוק יותר. יש צורך לשים לב לדגדגן יותר, לא הכי הרבה הכניסה היא עקרונית.

מומחה מופרז.

אף אחד אוהב לעשות טעות - זו עובדה. אבל בענייני האהבה, נראה כי צריך להבין את זה בזמן שהוא בגוף הגברים, זה לא מציאותי עם כמה מאיתנו עולה בקנה אחד עם בפעם הראשונה לחשוף את כל הנשים, נצטרך להתנסות ולדבר עם כמה מתבטאים, "המטופל. באמת, כן, הילדה יהיה קריאה במבוכה איך אנחנו רגילים לקרוא, נושא כזה ואולי לא כל כך לדבר צריך לעשות את זה ב -1 חודש של יחסים, אבל בעוד רגע יצטרך ללמוד, וזה יהיה יותר טוב לקרות מוקדם.

ולא אני לא רוצה לקרוא, אתה יכול להתחיל עם קטן, למשל מן הערעור תשומת לב לתנועות וצלילים. טוב מאוד כדי להדגיש מה השיטה היא לא מאה אחוז, כפי שהוא לדמות, בסופו של דבר, יכול לא משנה מה, אבל מקומות יכולים לעזור. הבנות יודעות שהבנות כל כך מונעות על ידי לחץ על ראש, דחיסת ידיים או גניחות, כדאי לשקול.

Non-Feed מסמרים.

בעיה זו בדרך כלל נוגעת לנשים, כי הם אוהבים איך אנחנו רגילים לקרוא, מסמרים ארוכים כי הם לא תואמים באופן ביקורתי עם עיסוי חבר. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל טוב, החבר 'ה כשל כישלון סוף סוף פוגש. במקום זאת אתה מנסה להיכנס לאצבעות שלך לתוך הנרתיק או בפי הטבעת, אז הילדה תהיה לא נעימה ואפילו לפגוע, כי הציפורניים סוף סוף לגרד, אנשים COC רגילים כדי להביע, עדין עור לא מוגן.

לכן, זה לא ממש קל לקרוס מסמרים, אתה צריך אותם, באופן כללי, לחתוך, כך שלא פינות חדות מסוגלים לגרום כאב.

מַעֲשִׂי Part4

לאחר היכרויות עם כל השלבים של ייצור, כמו הטעויות הנפוצות ביותר, אתה יכול עבור אל העסק. מיידן יש טעם שונה, אז שום דבר כמו רבים חושבים, יוצא דופן מאשר בפעם הראשונה זה לא יהיה אפשרי להביא אורגזמה או לספק מטורף הנאה. באמת, הכל בא, כפי שכולם מובנים, בפועל. ובכל זאת, איך לעשות מכשיר עיסוי אינטימי, כך שזה בסופו של דבר, אהב?

אתה יכול להתחיל עיסוי מליטוף את המשטח הפנימי של הרגל, או ליתר דיוק, כי חלק זה, אשר ממוקם יותר מקרוב לאזור אינטימי. ללכת אליו צריך להיות בצורה חלקה והדגיש את תשומת הלב לגדל, כי פרלודס כבר לפני המעבר, אבל נראה להיות עיסוי. יותר, כמו רבים חושבים, נעימים, באופן כללי, יהיו תנועות רדיאלי או להעביר למעלה ללא לחץ מסיבי.

אל תעשה את אותו הדבר לעשות את אותו הדבר, אני אהיה יוצא דופן לומר רק מהמכשיר מאוד, והיא כל מיני, באופן כללי, מראה את זה, שואל לא לעצור ולא.ד '.. עוצמת הנקבוביות הראשונות עדיף לא, לשים את זה בעדינות, לבנות, יש צורך להיראות בקפידה לתגובה של הנערה. רוב הדרך נראה כי מעדיף תנועות נינוחות, אבל יש יוצאים מן הכלל.

אַחֵר "מקום נעים" כי עדיף לא להסתובב בצד - זה חור אחורי. אני אתן מן הנרתיק כדי פי הטבעת מרחק קטן, אז לעשות את זה זה יהיה קל יותר מאשר רגיל. מספר עצום של קצות עצבים יאפשר לחזק רגשות מעיסוי. למרבה המזל, יש לנו שתי ידיים. שעות נוספות אתה יכול להזין מגרש. כולם יודעים מה "מתיחות אנאלי" אתה עדיין לא מוכר, אז הקפד לנסות כך לדבר, כמה בנות הם פשוט פיזית לא יכול בהצטיינות, ולא, זה הפך, פי הטבעת שלהם מעורב.ל אוהבי חודר אצבעות, יש לומר כי טכניקה אחרת, מחובר לגירוי של נקודת G, אשר נראה למצוא בתוך הנרתיק.

ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי אין צורך להיכנס לתוך פי הטבעת אצבעות ובכלל לעשות משהו במהירות, מלחץ כזה יכול להיות בלתי מתקבל על ידי להפחיד. הטוב ביותר לעשות כמה באים לידי ביטוי, תנועות רדיאליות, ולאחר מכן הוא הופך גלוי, כי הגברת לעזאזל מתרגש ומכיל להמשיך. אז אתה יכול להזין אחד מתוך אצבעות, אם כי די על קצת.עִקָרוֹן הערה: עדיף לא להזיז את האצבע שלך, אלא פשוט להיכנס, להמשיך המרגל היא טכניקה עובדת יותר.

בשביל זה אתה יכול להיראות לקחת את כל הטכניקה הידועה "שתי אצבעות", אבל לא, בסופו של דבר, איך כולם יודעים, חיכוך חיכוך רגיל "בחזרה", ולנסות השתמש בקיר הקדמי של הנרתיק. חבר זה נעשה גם קל יותר עבור ציון טבעי מעוות.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות מוצלחים צעירים, אלה שרוצים לא נראה נראה בפגישה, הליכה תחת יד עם אישה בהירה. הרווחים האלה די די, ולאחר מכן כדי לספק את עצמם באופן מלא עם האובייקטים הדרושים.

זה יהיה רע אם לא היינו שם לב מה יש לדמיין כי האצבעות הן חבר, ו אתה צריך לזוז באופן דומה - זה לא 100% ישר, אבל עם טוויסט קטן, קיר טבעת.

המועצות הכלליות לעיל צריכות להיות מספיק כדי להפוך את הנערה נחמד, רק ניסוי לבוא להביא את הגברת לאורגזמה.

עיסוי ארוטי לזוגות הוא דרך טובה להשתנות, כפי שכולם יודעים, חיים סקסי, מדהים וללמוד משהו חדש על השותף שלך. ואכן, זה צריך להיות, לשים את זה בעדינות, כדי לשים לב לטעויות, כי הם להשפיע באופן ישיר להשפיע על כל הכוונות הטובות כדי לנקות על ידי הנערה רק יכול להיות, כמו רבים באים לידי ביטוי, תנאי אירועי הגיל.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. הכל כבר זמן רב ידוע לעבוד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

עיסוי ארוטי זכר - הרבה כמו רבים חושבים נוהג נפוץ. סלונים כבדים פועלים בכל רחבי הפדרציה הרוסית, ומספקים שירותי עיסוי ארוטיים לצעירים. יפה, מנוסים יפהפיות עם צורות מצוינות מוכנים לכל דבר, רק כדי לספק את הלקוח כמו הרבה הנאה ככל האפשר. אבל מפעלים דומים עבור הנשים - פעם או שתיים ועשו. זה מחובר למחסן המוח: סוג, סקס נשים לא נחוץ, בראש הפינה - תענוג זכר. זה ברור מאוד, למעשה, התאים גם רוצים, לשים את זה קצת, נהנה במיטה! אז לא להיות עצלן גם לעשות עיסוי אינטימי אהוב. שפתיים מין, ראש הדגדגן, קטן, כפי שאנו מבטאים, שפתיים מין וכניסה לנרתיק. הכל כבר זמן רב כי חלקים רגישים לפחות רשומים - אלה נשים גדולות. הם צריכים לשים לב, אבל לא הרבה. מדויק יותר, הדגשת תשומת לב היא הכרחית על השני - על המפרש.

Просмотров: 282 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar