כל הבנות אוהבות מתנות ותוכן מתעניינים במיוחד בהם. העובדה היא שכל העובדה שאדם נותן את רצונו, לא משנה איך זה לא הולך "רווחים" של התוכן. זה אומר שהבוס יכול לתת לך סכום קבוע לחודש, לכסות את כל העלויות ובאותו זמן אנא התכשיטים, טלפון חדש ואפילו את המכונית.

אבל בפועל, הכל שונה במקצת. זה קורה כי בתחילת היחסים, נותן החסות לא להחליק על הפתעות, כל הזמן דחף נותן פרחים ומתחיל בזמן כדי לשמח אותך יותר ויותר. מה יכול להיות הסיבה ומה לעשות במצב כזה?

למה החסות הפסיק לתת מתנות?

הפסיכולוגיה של הגברים קשה מאוד להבין נשים, כמו באחרים ונשים למוח הגברי. אם בחורה נראית די הגיונית לנערה, כך עבור נציגי מין חזקים, הכל לא כל כך ברור. שקול את הסיבות העיקריות להוביל הבוס הפך נדיב פחות נפסק לרצות אותך עם הפתעות.

# 1: אתה טוב מדי

כן, כן - נשמע כמו אבסורד מלא, אבל למעשה, זוהי אחת הסיבות הנפוצות ביותר למה גברים להפסיק לתת מתנות. בראש האישה, יש דיסוננס: "אז אז אני מתנהג בצורה מושלמת, למה הוא לא רוצה להודות לי על ... Читать дальше »

Просмотров: 947 | Добавил: aw7beaty | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)

יישומים בטלפון - פורמט מוצלח למשתמשים. כמה, כפי שאנו מבטאים, אתרי אינטרנט מפורסמים, בסופו של דבר, הציע ללקוחות שלהם את אותו פורמט. פורטל Bongamodels הפך חלוץ. מתכנתים עבדו במשך זמן רב על הרציף, וכתוצאה מכך, הצלחה המוצר עבור כמה מתבטאים, התקנים ניידים. היישום נקרא Bongamodels אפליקציה נייד, זה יכול להיות ללא צרות, זה הפך להיות אפשרי להתקין על אנדרואיד ו- iOS. לאחר, כמעט כל אתרי אינטרנט מצלמת רשת החלו לפתח פלטפורמות משלהם עבור התקנים.

אבל אם הגודל נוח עבור מודל Webcam? אנו מבינים את היתרונות ואת minusters של זרים דרך טלפונים.

היתרונות העיקריים של מודל Webcam מהטלפון

אם היישום מתאים לטלפון, זה פשוט יעבוד עם זה על כל מכשיר. הכל לעתים קרובות יותר המודל מעדיף לארח אתרים באמצעות מכשירים ניידים. אלה הם היתרונות של סוג כזה:

  • לא לבזבז קרנות עבור ציוד יקר. ולמעשה, זה נוח כאשר אישה אומרת לו ... Читать дальше »
    Просмотров: 387 | Добавил: aw7beaty | Дата: 21.06.2022 | Комментарии (0)