19:35
איך לרקוד מרגרה

הריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של האנשים במחוז קורדובה, ארגנטינה. הוא מבוצע על ידי זוג אחד או יותר הרוקדים בתורו רצף של צעדים, כאשר כל אחד מבני הזוג מוביל ועוקב. סוג המוזיקה הנפוץ ביותר המושמע לריקוד זה הוא הטנגו.

הוא זכה לפופולריות של זמר ורקדן טנגו בשם קרלוס גרדל, שהלחין את הגרסה שלו שלו בשם "El día que me quieras" ב-1935.

הריקוד מרגרה הוא ריקוד מסורתי של הרפובליקה הדומיניקנית. השם בא מהמילה "מרגריטה" שפירושה בספרדית פנינה. https://tessa-murphy.com/regions/Discreet-apartments-in-Beit-Shemesh.php

הריקוד מרגרה הוא ריקוד דומיניקני מסורתי שמקורו בעיר סנטיאגו. הוא בוצע לראשונה בשנות השלושים של המאה הקודמת והוא נקרא בתחילה "El baile de la margarita". המקורות של הריקוד הזה אינם ברורים, אבל יש אומרים שהוא מהאיטי ואחרים אומרים שהוא מקובה.

חלק זה יספק הנחיות כיצד לבצע מרגרה - ריקוד פולקלורי מסורתי של הרפובליקה הדומיניקנית.

החלק הזה ילמד אותך איך לרקוד מרגרה.

המרגרה הוא ריקוד שמקורו באי מלטה. זהו ריקוד עם מסורתי שבוצע במקור על ידי גברים, אך כיום הוא מבוצע לרוב על ידי נשים וזוגות.

את המרגרה רוקדים בדרך כלל לצלילי אקורדיון או להקה. השלבים פשוטים וקלים ללמידה. כל אחד יכול לרקוד את זה!

הריקוד מרגרה הוא ריקוד פופולרי ברפובליקה הדומיניקנית. מקורו ברפובליקה הדומיניקנית, ומאמינים שהוא נוצר על ידי העבדים האפריקאים שהובאו לעבוד במטעי סוכר.

את הריקוד מרגרה רוקדים בדרך כלל זוגות עם אישה בצד ימין של הגבר. הגבר מחזיק את יד ימין של בת זוגו. האישה צועדת קדימה עם רגל ימין, ואז רגל שמאל, ואז שוב רגל ימין. האיש צועד לאחור ברגל שמאל, אחר כך רגל ימין, ולבסוף שוב רגל שמאל.

מרגרה הוא ריקוד פופולרי ברפובליקה הדומיניקנית. זהו סוג של Merengue ויש לו סט שלבים משלו. כמו בכל ריקוד אחר, למרגרה יש כמה צעדים בסיסיים שכל הרקדנים צריכים לדעת לפני שהם יכולים לשלוט בריקוד.

1) על הרקדן להתחיל בעמידה על רגל שמאל. רגל ימין צריכה להיות מאחורי זו השמאלית והיא צריכה להיות ממוקמת בזווית של 45 מעלות.

2) יש למתוח את הזרועות לצד כאשר כפות הידיים פונות כלפי מטה.

3) התחל להזיז את הירכיים שלך ימינה, ואז שמאלה, ואז חזרה שוב ימינה.

4) לאחר מכן, הזיזו את שתי כפות הרגליים לצד אחד בזמן שאתם עדיין עם הפנים קדימה ובזמן שאתם עושים זאת, עליכם לוודא שהברכיים שלכם לא נוגעות זו בזו או מצטלבות נתיבים בזמן שאתם מזיזים אותן קדימה ואחורה מצד לצד.

5) לבסוף, צעד קדימה עם רגל ימין

Просмотров: 60 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar