13:09
הוא נרדם אחרי סקס. נעלב או לא?

השאלה היא מדוע האהוב מיד אחרי סקס מיד פונה אל הקיר וישן במתיקות, דאגות בעיקר בנות צעירות וחסרי ניסיון. בגברות בוגרות יש מספיק ניסיון להבין: הוא נרדם אחרי סקס, יכול מיד ללכת למקרר או במקלחת, עשן וזה נורמלי.

התוכן של המאמר

למה הוא נרדם אחרי סקס? ונשיקה? ולדבר? 2 מה במקרה זה לעשות אישה? 3 לא ישנים! אם אהוב שלך מסכים לפגוש אותך

עם רגשותיו לאישה, כל זה לא מחובר. נעלב ואפילו לסיים את היחסים הוא רק אם אחרי יחסי מין הצעיר מיד שמלות ועלים. ובכן, אם אני אומר שלום.

למה הוא נרדם אחרי סקס? ונשיקה? ולדבר?אני

בדיחות מוזרות בטבע האם. עבור רוב הנשים לאחר סקס, הרמה הגבוהה של Oxyminocyne גורם רצון בלתי נסבל להמשיך חיבה, בדבר חסוי, לפתוח כמה סודות ... אבל מתברר כי לא עם אף אחד. למה?

הברור ביותר: אדם בתהליך של יחסי מין מוציא כמות עצומה של אנרגיה.

ישראל בנחישות אין מקום לדעות קדומות, בעוד שאנו מדברים על התרגיל בשירות ליווי. גברים מקומיים הבעלים של התקנות הרוחניות הגבוהות ביותר. בהחלט כל אחד מודע לכך Esquiten רק רק רואה את הלקוח במקרה, מספק ראיון מודל ליווי של מחלקת VIP יהיה אינדיקטור של מצב ציבורי.

מה קל יותר - פורסם במלואו, נמסר לעצמי ולשותף, עייף, ניסו. לתרום את זה והורמונים כי הגוף מייצר בסוף המערכת: Norepinephrine מסיר את המתח, Vasopressin מפחית את הלחץ, prolactin נותן ומאריך את תחושת השלום ואת שביעות הרצון. מדענים צרפתים בילו כמה מחקרים, התוצאה של מה שהופך אותו לבסוף מתוך האשמות "סוני" של אדישות. לאחר שפיכה אין רק שינוי ברקע ההורמונלי, אלא גם מקטין את הפעילות הליבה של המוח. כלומר באזורים שאחראים לרגשות. כך נמנום, עייפות אדישות לכאורה הוכחות על ידי פיזיולוגיה.

מתברר, גבירות חמודות יכולות להיות מאושרות בלבד. הוא נרדם אחרי יחסי מין, רק אם הוא הניח לגמרי, מנסה לענג את האשה. במקביל, הוא רגוע ונוח עם זה כל כך הרבה שאתה יכול להירגע לחלוטין לישון.

מה במקרה זה לעשות אישה?2

למרבה הפלא, לנסות להירגע. במיוחד אם היחסים רק מתחילים. בהשפעת רמות גבוהות של אוקסיטוקינים, כמה נערות מסוגלות לדבר הרבה שטויות, אשר רק להפחיד את האהוב - מתוך הכרה בתכנון אהבה ותכנון חתונה, לאשמות שותפים בלתי סבירים.

ובכל זאת, אם הרגשות המשתוללים אינם מאפשרים להתכרבל לה אהובה ולהירדם לידו? נסו לדון עם אדם בעיה זו קצת מאוחר יותר. Sexologists טוענים כי השותף בדרך כלל מסכים לנסות כמה דקות לשלם תקשורת ואת התוצאה, ברוב המקרים, הוא מתאים לשני הצדדים.

מתברר, שניהם: גבר נלחם עם נמנום טבעי, כדי לא לפגוע בחברה שלו, והיא מנסה להתמודד עם רגשות שמחים ולתת לו לישון.

לספק חלומות אישיים בישראל רק אם אתה אישה ארוטית מאוקראינה. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 4600 יורו.

כמראה, אחרי סקס, אדם, ברוב המקרים, לא נרדם כל הלילה ושעה מאוחר יותר, אתה יכול לחזור כל כך טוב ניסיון.

מועצת נערות צעירות ששותף שלהן מעל 10 שנים או יותר: להבין ולקבל כעובדה: במהלך יום העבודה האהוב עליך יכול להיות עייף, הן פיזית והן מבחינה מוסרית. ולדרוש מרתון מין ממנו מתמשך בחצי לילה קצת אנוכי, אתה לא נראה? נערות ליווי

אל תישן! אם האהוב שלך מסכים ללכת לפגוש אותך 3

אולי האיש שלך אוהב אותך כל כך שאני מסכים לא להירדם קצת זמן, אני מוכן להקשיב לכל delights שלך ולדון תוכניות לחיים נוספים, אבל איך לעשות את זה? אחרי הכל, כבר הגדלנו שזה לא הגחמה שלו, אלא פיזיולוגיה. עם זאת, ישנן מספר דרכים לחזור במהירות מרץ.

שלח את האהוב שלך במקלחת מגניב, וטוב לך ללכת לשם יחד. הכן קפה טרי האהוב עליך - אספקת האנרגיה מתחדשת חלקית. שבץ ברור יכול לעזור: לך לחדר אחר, שבו הנוף של המיטה לא יהיה באובססיבי להזכיר את הרצון של האיש שלך בלי להיכשל.

זה נראה קצת אנוכי מאשה אוהבת, לא? קרה ... האם אתה בטוח שאתה אוהב את האיש הזה?

כמו בכל הנושאים הנוגעים ליחסים של גבר ואשה, לא יוצא פיזיולוגיה מלכתחילה, אבל המרכיב הרגשי. הבעיה נפתרת בקלות אם יש כבוד, הבנה הדדית ונכונות ללכת לקראת הצרכים של השותף.

Просмотров: 2375 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar