07:48
יחסים עם חסות: למה הוא הפסיק לתת מתנות

כל הבנות אוהבות מתנות ותוכן מתעניינים במיוחד בהם. העובדה היא שכל העובדה שאדם נותן את רצונו, לא משנה איך זה לא הולך "רווחים" של התוכן. זה אומר שהבוס יכול לתת לך סכום קבוע לחודש, לכסות את כל העלויות ובאותו זמן אנא התכשיטים, טלפון חדש ואפילו את המכונית.

אבל בפועל, הכל שונה במקצת. זה קורה כי בתחילת היחסים, נותן החסות לא להחליק על הפתעות, כל הזמן דחף נותן פרחים ומתחיל בזמן כדי לשמח אותך יותר ויותר. מה יכול להיות הסיבה ומה לעשות במצב כזה?

למה החסות הפסיק לתת מתנות?

הפסיכולוגיה של הגברים קשה מאוד להבין נשים, כמו באחרים ונשים למוח הגברי. אם בחורה נראית די הגיונית לנערה, כך עבור נציגי מין חזקים, הכל לא כל כך ברור. שקול את הסיבות העיקריות להוביל הבוס הפך נדיב פחות נפסק לרצות אותך עם הפתעות.

# 1: אתה טוב מדי

כן, כן - נשמע כמו אבסורד מלא, אבל למעשה, זוהי אחת הסיבות הנפוצות ביותר למה גברים להפסיק לתת מתנות. בראש האישה, יש דיסוננס: "אז אז אני מתנהג בצורה מושלמת, למה הוא לא רוצה להודות לי על המאמצים!-. ואת המוח של הגברים עובד קצת אחרת, הוא חושב, "יש לי אישה אידיאלית כאלה טוב כמו שום דבר לא צריך להיעשות כדי להציל". אם אתה פשוט מושלם במערכת יחסים ולא לנהוג חסות לתוך נדנדות רגשית (אפילו לפעמים), הוא נעלם כל מוטיבציה לעשות בשבילך לפחות משהו. תסתכל על המצב מצדו: למה גבר קונה לך מתנה, אם אתה והכל בסדר וגמרו בו בסופו של דבר, שום דבר לא ישתנה?

לעתים קרובות, הלקוחות לקנות משהו עם הנשים שלהם כדי להוקיר אשם או להעלות את מצב הרוח של אמם, ועל כך, עליו לפעמים להפגין רגשות שליליים. כמובן, אין צורך להתעלל בזה, אבל אתה צריך לתת כדי להבין את החסות כי הסדר הטוב שלך של המוח הוא תלוי ישירות בדרך זו היא קבועה נדיבה. אז יהיה לו מוטיבציה לרצות אותך עם משהו. כפי שאתה יכול לראות, להיות מושלם - זה לא תמיד טוב.

לגרום n ° 2. הבעת את הרצונות שלנו רק פעם אחת

מצב אופייני: בפעם הראשונה, את המקרנים של הבוסים חריף כסף, מציעים מתנות כל יום, אבל קסם ותשוקה בהדרגה מחליף תחושה יציבה יותר של הקובץ המצורף ואת ההתלהבות שלה צבע קטן. התוכן אינו מתאים ומתחיל לציין את החסות כי לא יהיה רע מעת לעת כדי להמשיך לשחוב לפחות. וכפי שאדם מקבל, אבל המתנות בחורה לא יכול לחכות. כמו זה? היא הביעה את תשוקתה!

העובדה היא שהאנשים שהכל חייב לדבר לפחות 7 פעמים. וזה לא בדיחה. כמובן, טלדיצ'י "לקנות, לקנות, לקנות" במשך ימים, זה לא שווה את זה, זה יכול להביא פטרון לנוירוזה. עדיף לזכור מעת לעת את בקשתך, באופן דיסקרטי ובין לבין המקרה. אתה יכול להתחיל תמונה של הדבר הרצוי, לחלום בקול רם עם גבר או להראות אותו על חלון החנות כאשר אתה הולך. אז הוא בהחלט לדחות את בקשתך בראש יהיה בטוח להיות מלא.

גם לא להסביר את הבקשות אם הם לא ספציפיים. לדוגמה, המשפט: "נכון, זה יהיה נחמד לעדכן את הטלפון ...- מה לא יגיד. ואם אתה אומר באופן ספציפי: "היה מודל חדש של iPhone, ואני באמת רוצה ללכת לפגישה לכיתה כי יהיה בתוך שבוע," הסיכויים להצלחה יהיה יותר, כי הביקוש הוא ממוסגר יותר וצורה.

סיבה 3: לפחות פעם אחת השפעה שלילית על המתנה שלו או לסמן את תשומת הלב

גברים עדינים מאוד ובכך לשוטט את הרגשות של נותן החסות - הדבר הגרוע ביותר שהתוכן יכול לעשות. לדוגמה, הוא גרר לך זר של צבעים בלתי ניתנים לאכזריות שלך או קישוט מכוער, ואתה בבירור בבירור את אי שביעות הרצון שלנו עם מתנה זו. התוכן אמור להיות מסוגל להגיב על כל הדברים הקטנים שהופכים אותם ללקוחות כי ב crumpling של רגשות, גברים יכולים לעשות שטויות שונות. אבל אי אפשר "לנצח את היד" של מין חזק. אם אתה מרים אותו עבור זר יקירתי היום, אתה לא יכול לסמוך על מחר BMW חדש.

עם הכרת תודה ומחמאות לקחת כל מה שעושה חסות בשבילך, גם אם זה קופסת ממתקים רגיל. זה בלתי אפשרי להזריק את הערך של מעשיו, הוא הורג מוטיבציה אצל גברים בשורש. נערות ליווי בהרצליה

וכמובן, אתה חייב תמיד להישאר רצוי בשבילו ולהעניק את הבחירה שלך נבחר עבור פעולות. אם אתה שם לב שהבוס שלך, הפכתי פחות נדיבה, אז אולי אתה לא מגיע לרמה, אשר היה בשלב הראשוני של היחסים. שקול את היחס אליו, להשוות את הפעולה שלך עכשיו ובמהלך תקופת היכרויות, לראות אם שינית חיצונית. הסיבה יכולה להיות בזה, ולכן התוכן לא צריך להפסיק לעבוד על עצמך.

Просмотров: 946 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar